CLICK! CLICK ! DI SINI

Sunday, August 15, 2010

ble abah fitra sesekali b'suara

mumy: taun ni kita xyah bli kuih raye byk2 la ek..taun lps pun bkn dimkn sgt..

abah: hmm..ape kate taun ni awak buat kuih raye sendiri?

mumy: (telan air liur)

abah: pastu taun ni awak kene buatkan kek oren yg sy mntk da lm tu..

mumy: (dlm hati berkata..ADOYAI!)

*hehehe..laki aku ni mmg x cerewt sgt psl mkn.x kisah aku nk msk ke idak.tp ble sesekali dia suruh masak ape2 yg dia teringin mkn..mesti kene wat jugak.kek oren mmg feveret dia yg da bape kali cuba wat tp x prnh jadi betul2 mcm yg dia nak.TOLOOOONGGGG!!! sape ade resepi kek oren yg sedap tp senang..blh share x?
pastu siap suh wat biskut raye sendiri..aduhhh..nk wat kuih ape ni?

Photobucket

3 comments:

Yoa Ngadenin said...

kotidak pe guna beli oven besar2??..ni lah masanya oiii!! pastu jgn lupa watkan kitorg pye sekaliiii..yeay!!

yantie said...

eja...buat confleks manis je...senang dan ringkas. boleh dapat 2 balang besar..huhuuu

aku ade resepi kek oren dulu tp kena korek2 buku resepi balik la...berkurun la ko kena tggu... :)

eja said...

yoa: rm15 je satu balang..nk bape balang?ahak!!!

yanti: nk resepi conflek manis n kek oren..nk jugak..hehe