CLICK! CLICK ! DI SINI

Tuesday, January 4, 2011

movie marathon

movie time!

lama dah tak gi tgk wayang..
masa sangat2 tak mengizinkan
dahtu..
dah rindu sangat nak tengok movie
kami pun buat marathon last week

sebenaqnya, hubby yang teringin beno nengok cite the tourist tu..
kami pun pegila ke Bukit Tinggi (tempat biasa)
aku abih keje terus stret gi sana
memang salu camtu..
sekarang da tak boleh harap weekends
ada je hal nye
lagipun bile da sampai umah..da nengok muka fita & faliq..tak sampai hati nak ninggalkan mereka

kul 6:30pm sampai
terus gi beli tiket dulu
skali The Tourist kul 9:00 da sold out..tinggal yang kul 11:00
mumy kate lambat sangat..tapi abah nak jugak tengok
dengan niat nak tengok wayang..kamipun amik Gulliver's Travels kul 8:00 sebab nak memenuhkan masa sementara tunggu The Tourist tu
kalau gi jalan2 pun buat abih duit je..baru balik dari langkawi kan..dah tak hadap nak shopping

Gulliver's Travels 3D
first time nih nengok movie 3D
oklah tak byk beza dengan tengok movie yang tak 3D
rimas pakai spek tu
okla movie ni..sebab en jack black tu comey je kan..hehe
its a Guliiver's Travels in a modern style


The Tourist
Angelina Jolie + Johnny Depp
a good blend of salad..haha
duo2 aku suko and minat beno!
luluh jap tengok Johnny Depp di situ tapi cover cun sebab en hubby kat sebelah kan..ahak!
(ntah2 en hubby pun rasa yang sama pasal Angelina Jolie)
cite penjahat yang licik tapi ntah kenapa da boleh predict ending dia
tak tau kat mane kelemahan movie ni
for me..main character yang famous menyebabkan movie ni jadi best..
skali lagi nak cakap..aku gila nengok Johnny Depp wei!!!!

*** for both

Photobucket

1 comment:

Zulatie said...

eja... aku dah tengok the tourist.. best gak... layan habis.. n.. aku pun dah boleh agak dah sape... hehhehehe..sebab aku dah bace ko nye review niee... mmg bset n aku suke angelina jolie...
wukkee.. rase cm nak gi venice jee.. jom ja....